Soustředění 2013

01.09.2013 21:18

Poslední týden prázdnin jsme si všechny mažoretky mooc užily:-) Od pondělí 26.srpna do pátku 30.srpna jsme měly soustředění v podobě příměstského tábora. Hned první den jsem měla já(Karinkaa:**), Adinka a Kačenka spolu s Martinkou sraz v 7:30, protože jako nejstarší a nejzkušenější jsme chtěly Marti pomoci a musely jsme dostat důležité pokyny:D Samozřejmě to bychom nebyly my Kopretiny, kdybychom něco nezmrvily. Kača, Aďa a já tam stojíme nastoupené přesně na čas, ale Marťa přišla pozděě! Pozdní příchody máme asi v krvi, hned druhý den jsem přišla o hodinku později.Jujky:DD Což mi připomíná jednu historku z cesty na soutěž, kdy za 5 minut odjížděl vlak a naše Tinuška ještě spala. Ale zpátky k tématu. Celý týden jsme poctivě dřely a jediný odpočinkovější den byla středa, protože jsme se vydaly na bazén. My nejstarší Kopretiny jsme trénovaly miniformaci, kterou máme na Louskáčka..zpočátku jsem byla proti hudbě společně s Aďou, ale teď už se nám líbí a myslím, že jsme všechny odvedly kus práce, protože za ty 4 dny co jsme trénovaly a praly se s hudbou máme úžasnou minutu:-) Sedmikrásky trénovaly velkou formaci, za pomoci mě a Adi a máme úžasnou minutu a půl, holky jsou nadšené z písničky i ze sestavy. Tým se kterým pomáhala Kažka zapracoval tak hodně, že už má celou formaci a Kopretinky pod vedením Martinky mají taky celou sestavu, boží! Snad nejchytlavější hudbou celého soutředění se stala písnička od Dominiky Myslivcové - Jako já a i vedoucí zábavy Míša ji nemůže vyhnat z hlavy  Celé soustředění se vydařilo a opravdu všichni jsou ze svých sestav nadšeni. Doufám, že se příští rok zase sejdeme v takovém počtu a bude znovu tak úžasné soustředění:)

 

Mažoretka Karinkaa

 

Video ze soustředění ZDE.